اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته «قرآن دانشگاه‌ها» در علوم‌پزشکی یزد
کد خبر: 4183262
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته «قرآن دانشگاه‌ها» در علوم‌پزشکی یزد

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد از اجرای بیش از  10 عنوان برنامه به مناسبت هفته «قرآن و عترت دانشگاه‌ها» در دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد.

هفته «قرآن و عترت دانشگاه‌ها»سعید فلاح، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌‌ها گفت: اجرای پویش ختم قرآن جهت حمایت از مردم مظلوم غزه، اجرای دسته جمعی ختم قرآن کریم، برگزاری مسابقه «یک آیه یک قصه» ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه، برگزاری نمایشگاه آثار قرآنی برگزیدگان جشنواره ملی قرآن و عترت وزارت بهداشت در سال گذشته از جمله این برنامه‌ها بود.

وی، برگزاری مسابقه کتابخوانی سبک زندگی اسلامی ویژه کارکنان دانشگاه، برگزاری مسابقه حفظ قرآن، انجام مصاحبه تصویری با حافظان قرآنی دانشگاه و دوره آموزشی حفظ قرآن را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها برشمرد.

مدیر امورفرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، تجلیل از برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این مراسم با حضور مسئولان دانشگاه برگزار خواهد شد و از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha